onsdag 20. februar 2013

Strikkedilla :):)


I tillegg til scrappedilla har jeg nå også fått strikkedilla , så her kommer et lite strikkeinnlegg fra meg .
Jeg har strikket endel oppvaskkluter i det siste......både for å gi bort og til meg selv .
Siden Andreas har kjøpt seg leilighet og trenger endel praktiske og fornuftige ting , har jeg strikket oppvaskkluter og matchende grytekluter til han . Jeg valgte svart og offwhite ......passe maskulint til en "mann" :):)

Kanskje dere får lyst til å kaste dere på strikkebølgen også :)



Se så fine merkelapper jeg har fått meg......strikket av Mona





8 kommentarer:

RitaK sa...

Kjempekule kluter og grytelapper til en unggutt dette Mona :-) Fine merkelapper også!

nergele's puslerier sa...

Ja,de matcher begge farger til kjøkkenet mitt også....flotte var de i hvertfall..

Lisa sa...

Oiii, så flotte de var.
Jeg hadde bestemt meg for å lære meg å hekle i 2013, men kanskje det blir strikking istedet... Ble litt inspirert jeg nå.

Lisa

Heidi sa...

Disse her var jo kjempelekker.
Har litt strikkedilla jeg også så det går i begge deler her.
Så moro å holde på med litt variert.

Klem Heidi:)

Hilde sa...

du har smittet meg også!! Har strikket 8 kuter på et par uker....snart blir det nok grytekluter også!

God helg til deg.

Scrappelise sa...

flink med alt mulig du Mona! ha en fin dag! Klæm til deg!

Synnøve sa...

knallfine!!! Og så ser de sååå gode ut:)) Stilig med egen merkelapp;) Flink med alt du, Mona:)
stor klem

Anonym sa...

Flink du Mona, får til det du vil
:-)
Klæm Anita