fredag 1. februar 2013

Valentine



Som sikkert de fleste har fått med seg så avvikler Papirpikene  sin unike butikk på Gjøvik . Dette er selvfølgelig veldig trist for alle oss papirpiker , men vi skjønner også veldig godt avgjørelsen som Hilde og Rita har tatt . Jeg kommer  til å savne butikken masse og ikke minst de koselige treffene de har arrangert . Alle de flotte papirpikene vet jeg at jeg treffer igjen:):)
Tusen takk til Hilde og Rita for alt dere har vært for oss , og lykke til videre . Stor klem:):)



Som et siste bidrag hvor temaet skulle være valentine har jeg laget en kjærlighetsLO av meg og min kjære .
Og ja , vi er like forelsket selv etter 26 år :):)











Til slutt vil jeg takke for meg som DT i Papirpikenes verden . Jeg har kost meg her med hver eneste en av dere :) Tusen takk for at jeg har fått muligheten til å være med på dette :)
Glad i dere alle sammen!!



6 kommentarer:

RitaK sa...

Så nydelig LO av dere Mona, oser jo av forelskelse :-) Tusen takk for hyggelige ord, og alle de superlekre bidragene du har laget for oss. Vi skal nok scrappe sammen igjen uansett om butikken legges ned :-) Klem

Lisa Rasmussen sa...

Super lækkert layout ;O)

Hege sa...

Denne Lo'en din skriker jo "KJÆRLIGHET", Mona!! Tusen takk for tiden vi har hatt sammen i Papirpikens Verden siden starten! Våre veier krysses garantert igjen- jeg vet jo hvor jeg kan finne deg...

Diger klæm fra Hege:)

Kjersti sa...

Nydelig LO som alltid Mona!
God helg!
Klem fra Kjersti:)

Chantal Vandenberg sa...

This is awesome!!! Love the button heart!!! :D

Hilde sa...

Nå kom det noen tårer gitt!! Jeg har greid meg fint hele uka, men i kveld kjenner jeg klumpen i halsen når jeg leser all rosen dere Piker kommer med.

Flott LO av dere!