fredag 14. september 2012

My Daughter


Dette bildet av Guro tatt på en photoshoot i Oslo tidligere i sommer har ligget på vent for å bli scrappet en stund. Det har gått mye i kort og andre ting om dagen, men nå er jeg litt i siget med LOer igjen tror jeg.
Jeg har brukt masse Prima materialer på denne pluss litt hjemmelagde snurreblomster, hyssing, blonder og osteklut ( klarer jo ikke la være )
Og som alle mammaer syns om sine syns  jo jeg selvfølgelig at min Guro er verdens nydligste:):)

Dette er mitt inspirasjonsbidrag til Papirpikenes verden denne fredagen og alle materialer jeg har brukt finner du hos Papirpiken. 

                                            
































          


15 kommentarer:

Jill sa...

En nydelig LO Mona og du har virkelig all grunn til å være stolt av både lo og datter! Veldig flott begge deler :=)
Herlige farger og så lekkert dekorert med ord og pynt!
Ha en god helg
klem fra Jill

Papirdilla sa...

Fantastisk nydelig, Mona! Både LO'n og Guro:) Jeg har vært masse inne på bloggen din den siste tida, her er det masse inspirasjon å hente for ei som har skikkelig tørke!!! Du tryller fram de nydeligste kreasjoner, ALLTID!!!!!!
Superdyktig er du.
God helg og klem fra Hanne:)

Scrappelise sa...

Så nydelig, så nydelig! Du har den vakreste modell og da må det bli fine LOer! Pynten du har brukt her er bare så kul!

Scrappelise sa...

p.s. må forresten nevne at jeg stadig vekk har problemer med å komme inn på kommentarfeltet i div. blogger. eks i går kveld prøvde jeg en comment på de kreative bokbindene dine. De er supersøte-- men nei, jeg fikk bare opp en blank side. Det er irriterende! Men lell Mona, ha en riktig god dag - Klem fra Anne Lise

Filharmonica sa...

Kjempelekker LO MOna!!! Nydelig bilde av Guro, flotte sarte farger og masse herlig pynt :-) Kos deg i helg! Klem

Luce sa...

Nydelig lo! Kjempeflott bakgrunn, nydelig bilde av nydelig jente, herlig med alle blomstene, og prima pynten er jo bare lekker :o)
Ha en super helg :o)

Rita sa...

Lekkert!!! Så utrolig flott pyntet, så mange fine deltajer :)
Klem Rita

Aquarell sa...

Å, denne var nydelig! Kjempefint pyntet, og flott bilde. :)

Hilde sa...

JAJAJA!! Denne er bare vakker!!!!!
rett og slett elsker den!!!

God helg!

Marianne H sa...

Helt enig ed alle sammen her. Klem

oheidia sa...

Kjempefin LO og nydelig jente. Er selv mamma til en 14 åring og det er så rart å ha fått en sånn vakker ung dame i hus - det skjedde liksom over natta:)

Synnøve sa...

Rålekker LO og nyyydelig datter <3
god helg og klem

Heidi sa...

Aldeles nydelig LO og datter!
Delikat og lekkert som alltid:)
Ha en fin søndag, klem:)

Kjersti sa...

Så utrolig flott LO Mona, lekkert pyntet og herlige farger - og et nydelig bilde også!
God søndag!
Klem fra Kjersti:)

nergele's puslerier sa...

Jeg blir stum av dine kreative emner-du er og blir en skikkelig kunstner,hvor får du alle dine ideer fra?
Ikke rart att det blir bra heller da med den "modellen",pen jinte har du..

Klem fra Hilde Johanne