torsdag 10. oktober 2013

Mer jul :)

                                                   KREMMERHUS


Jeg holder meg til litt mer jul jeg :)
Vi har fått inn de fine julearkene fra Vibeke Spigseth i butikken vår , og jeg har laget noen kremmerhus av dem . Disse syns jeg er supre å gi bort til jul eller som vertinnegaver i julen fylt med noe godt i . Ekstra fine blir dem med litt cellofan rundt til slutt .







I kveld skal jeg være litt mer kreativ , da kommer det nemlig noen supre "srappedamer" hit , men i kveld er det strikking som er tingen :) :) Og vi skal kose oss.......ikke sant Hilde, Mette, Rita, Hanne og Hege ? :)


4 kommentarer:

Yvonne sa...

Åh, så nydelige kremmerhus! Fikk skikkelig julestemning jeg nå :)
Kos dere med strikkingen, regner med det kommer bilder etterhvert :)
Klem

Kjersti sa...

Nydelige kremmerhus Mona! Tenk å få et slik i julegave, med np´godter oppi:) Kos dere i kveld damer - hils de andre fra meg!
Klem:)

Elin sa...

Disse var bare superfine da, så delikate og lekre gaver :) Har alltid lurt på hvordan dere får til så fine og prikkfrie kremerhus... jeg ønsker meg opplæring eller en TUT kanskje? ;) Håper noen tar utfordringen <3 Kos dere med scrapping, dere er en flott gjeng ;)

Jytte sa...

Ih, hvor er de fine!! Jeg har pinnet dem til inspiration :)

Klem Jytte :)