lørdag 5. oktober 2013

Blogg Hopp hos Ett Trykk


I dag er det *CARD MAKING DAY* og vi i i Ett Trykk syns det er en kjempefin
anledning til litt ekstra feiring og moro.

Vi har ikke hatt noen *BLOGGHOPP* på Ett trykk bloggen før, og syns Card
making day måtte være en perfekt anledning.

Her er mitt kort for anledningen :)











Vi har det utrolig kjekt sammen i Ett trykk designteamet, og vi håper
denne blogghoppen kan være en mulighet for dere til å bli enda litt bedre
kjent med oss. Vi håper også at vi kan inspirere dere litt ekstra på card
making day - denne dagen som feirer den supre hobbyen vår.


Til en blogghopp hører det naturligvis også *PREMIER*! Ett trykk har tre
supre premier vi ønsker å dele ut til tre heldige vinnere blant alle som
deltar:


1. Ett års abonnement på Ett trykk!

2. De to nyeste stempelplatene til Norsk Stempelblad



3. Et kjempetøft scrappeforkle!








For å være med i trekningen av disse flotte premiene må du gjøre følgende:


1. Være eller bli følger av Ett trykk bloggen<http://etttrykk.blogspot.com/>
.

2. Skrive om blogghoppen i bloggen din, enten i sidemargen eller eget
innlegg, og linke tilbake til blogghoppinnlegget på Ett trykk bloggen.

3. Besøk bloggene til vårt flotte designteam på listen under og legge igjen
en kommentar.

4. Gå tilbake til Ett trykk bloggen og legge igjen en kommentar i
blogghoppinnlegget.


Åshild <http://aashildreise.blogspot.com/>
Annie <http://anniesskriblerier.blogspot.com/>
Elsi <http://elsi67.blogspot.com/>Camilla <http://cam-camsscrappehjorne.blogspot.com/>
Kjersti <http://kjerstis-side.blogspot.com/>
Mona <http://monavscrappeblogg.blogspot.no/>
Elizabeth <http://scrappelizabeth.blogspot.com/>
Ett trykk <http://etttrykk.blogspot.com/&gt

Blogghoppen varer en uke og dere må legge igjen kommentarene innen fredag
11. oktober. Vinnerne trekkes lørdag 12. oktober :)


Kos dere med blogghopp og ha en fortsatt kreativ Card making day!




















42 kommentarer:

Kristina sa...

Her var det mange lekre og kreative kreasjoner! Gratulerer så masse som nytt DT-medlem. Kjempekjekt med bloghopp :-)

Karen Elise sa...

Nydelig kort! Her var det masse inspirasjon å hente. Og gratulerer som DT-medlem i Ett Trykk!
:) Karen Elise

Zora sa...

Underbart kort med många härliga detaljer. Gillar alla band och spetsar.

Camilla sa...

Nydelig shabby-kort, Mona! Du har en sånn vakker stil:) Klemmer fra Camilla

Unknown sa...

Hei, et kjempeflott kort :) klem fra Yvonne

mellem sa...

Hærlig kort. Flott sammensatt.

Elin sa...

Gratuerer så mye som DT-medlem! Lekkert kort du har laget, og med så mye herlige detaljer! Takk for muligheten til å delta på blogghopen :)

Lenas kort sa...

Ett aldeles nydelig kort :-)

Meretekj sa...

Nydelig kort du har laget.
Klem fra Merete

Filharmonica sa...

Da har jeg hoppende via alle de "gamle" DTene før jeg kom til deg :-) Nok engang, gratulerer med DT-plass, Ett Trykk er heldig som får med deg på laget! Lekkert kort du har laget til blogghoppen, masse flotte detaljer. Ha en kjempeflott søndag! Klem

Pia S sa...

Kortet ditt er rene kunstverket! Når jeg forsøker å sette sammen en masse stash, så synes jeg ofte bare jeg får et rotete resultat, men dette er bare lekkert!

Dina sa...

what a beautiful card perfect

♥ Mys ♥ sa...

Kjempelekker kreasjon :)
Gratulerer som nytt DT-medlem!
*Klem fra Inger*

♥ Mys ♥ sa...

Hei igjen.
Tror kanskje det er noe tull med linkene dine. Jeg får opp en side fra Telenor når jeg forsøker å hoppe videre... Og kanskje litt tust med rekkefølgen? ;o)
*Klem*

Anne sa...

Gratulerer så mye med DT-plassen, og du lager virkelig mye lekkert! Gleder meg til å følge deg videre :-)

Nydelig kort du har laget, gjennomført og lekkert med masse vakre detaljer.

Takk for flott blogghopp og muligheten til å vinne flotte premier :-)

Karina Bunkenborg sa...

wauw et smukt kort du har lavet! Sjovt at hoppe rundt fra blog til blog! Man får ny inspiration!

Knerten sa...

Gratulerer som nytt DT medlem hos Ett Trykk, Mona. Du lager så utrolig mye fint, og det er nesten så jeg sikler så det renner over av beundring over alt det vakre du lager :-) Fantastisk nydelig posekort du har laget her, jeg kan sitte og se på lenge, og stadig finne nye detaljer. Herlig !
Jeg koser meg i denne hopperunden, og nå hopper jeg videre.
Ønsker deg en fin uke !
Turid

RitaK sa...

Gosjameg for et søtt og nydelig gjennomført babykort Mona. I <3 it :-) Klem Rita

Mona sa...

Gratulerer som nytt DT-medlem, virkelig fortjent! Jeg har sett på bloggen din i flere dager nå, så utrolig mye flott! Masse , masse inspirasjon! Tusen takk!
Lurer veldig på hvor du får tak i de lekre "personlige" knappene dine! Skulle gjerne vært eier av noen sånne!
Nå hopper jeg videre tilbake til start!!!

Kjersti sa...

Enda et nydelig kort Mona, masse lekre detaljer som alltid!
God søndag kveld!
Klem fra Kjersti:)

Sissel sa...

Nydelig kort du har laget, så mange fine detaljer.
Nå har jeg hoppet meg gjennom hele lista og fått massevis av inspirasjon :)
Sissel

Sol sa...

åh.. Fantastisk scrappet kort!! Rå stilig!!! Nydelige vintage blonder.. Lekkert satt sammen .. og Herlige søte små detaljer.. Med verdens fineste tekst!..
:o)

Kirsten sa...

Wow så lekkert! Nydelige farger og detaljer.
Ønsker deg en fin dag!

Klem Kirsten :-)

Linda sa...

Herlighet, du lager så utrolig skjønne kort!!!Blir så imponert!
Gratulerer som DT-medlem, vel fortjent♥

Klem fra Lindamor

Eva Therese sa...

Fantastisk inspirende og flotte ting kort, poser etc du lager.
Jeg lurer også hvor du har fått tak idet flotte stemplet med go klæm og likedan de personlige knappene ?

Unknown sa...

Mye inspirerende her!

Torun sa...

Nå har jeg hoppet fra den ene flotte inspirasjonsbloggen til den andre! Dette er så gøy, og mange nye ideer har poppet opp i løpet av hopperunden! Nydelig kort du har laget, og masse annet spennende å se i bloggen! Nå hopper jeg videre, men hopper nok innom igjen her en annen gang også :-)

Bodil sa...

Så flott kort du har lagd :)
Artig med blogghopp :)

Xristina sa...

Gratulerer som DT-medlem!
Flott kort!
Jeg hopper rundt... :-)

Anita Lise sa...

Stilige skøytekort:)
Ha en fin høst framover!
Hopper videre...
Klem Anita

Hege sa...

Nå har jeg hoppet fra start og dumpet innom din, og da får jeg vel si GRATULERER med DT plassen:) Må bare si at de skøytelappene dine var kjempefine, håper de som får dem ikke bare river de av og kaster dem slik mange desverre gjør med pakkelapper!
Flott vintagekort du har laget i dette innlegget også:)
Klem Hege.

Wenche sa...

Så nydelig kort du har laget. Spennende blogghopp med flotte premier.

Helle sa...

Nydelige kort du lager :-)
Hopper videre ...
-Helle-

Lena sa...

Så flott kort dette var! Og gratulerer så mye som DT medlem :-)

Lenes stempelkrok sa...

Så masse lekre detaljer på kortet dit:O)) Herlig!

Klem

Anita sa...

Kjempefint kort med masse flotte detaljer. Artig å være med på blogghopp :))

Sivic sa...

Så koselig med blogghopping : )
Gratulerer som DT hos Ett Trykk!!
Flott posekort du har laget for anledningen - med mange flotte detaljer!
Du har kanskje blogget om håndlaget av knappene dine tidligere?? .... men jeg har ikke fått det med meg. Er de kjøpte eller har du laget dem selv?
Ha en fin dag, klem

Anne sa...

Så lekkert og spennende kort! Veldig mange fine detaljer, nydelige farger. :)

Klem, Anne.

Solveig sa...

Nydelig kort! Kjekt med bloghopping. Hopper videre....:-)

Gunn`s Kort sa...

Et råflott kort, rett og slett:) Så mange fine detaljer!
Klem fra Gunn:)

Unknown sa...

Så flott kort og gratulerer så masse som DT hos Ett Trykk!!! Mye flott inspirasjon i bloggen din!!! Så da hopper jeg videre!! Klem fra Stine

Maryann Laursen sa...

Endnu et super flot kort her. Rigtig flot arbejde og fine detaljer.