tirsdag 14. desember 2010

Julegaveposer



Julekortplanene for meg i år har gått i vasken Jeg som så svært
skulle lage 1 julekort hver dag. Det begynte veldig bra, men det var det!! Jeg
har laget 12, men det er ikke på langt nær nok.
Så i går "lagde" jeg 40 kort hos Foto Knudsen....ble veldig fine de også.
Så får jeg håpe de fleste ikke blir så altfor skuffet når de ikke får hjemmelaget
i år.
Jeg har istedet kost meg med innpakking av gaver, og brukt noen av gråposene jeg skulle bruke som kort og laget gaveposer. Det var mye morsommere:):)
Disse er kjempefine til å legge smågaver i...til venninner o.l.
Her har jeg også brukt bilder fra de flotte klippearkene som Stempelgal har laget.
Når jeg kikker i bloggen min ser jeg jo at det går veldig i disse farger om dagen, men
jeg liker det, så det er nok julens farger for meg i år.....vintage!!



Svertet klyper for å lukke posene med





Også må jeg få lov til å rose dere for kommentarer dere gir meg....dere er supre,
og jeg blir kjempeglad for hver eneste en.
Jeg har ikke vært fullt så flink til å kommentere i det siste, men jeg kommer sterkere tilbake.
Dere er helt topp!!

8 kommentarer:

Mette sa...

Så nydelige gaveposer Mona! Må være helt topp å få en slik pose som det attpåtil er gave inni...heldige de som får gaver av deg:)

Vil tro de kortene du har bestilt er fine de også....kan ikke rekke med alt og det er jo viktig at en koser seg når en scrapper!

Ha en fin dag:)

Klem Mette

Annelie sa...

Vilka underbara julpåsar som du har gjort & din kalender här nedanför, *pekar*, är ju helt fantastisk!!
Kram Annelie

Ellen Karin sa...

Så nydelige gaveposer. Kan jo nesten ikke ha hjerte til å åpne disse, av frykt for å ødelegge noe. Du må jammen ha snille venninner som fortjener så flotte gaveposer.

RitaK sa...

Gaveposene dine er kjempefine Mona, og så bra at du koser deg med gaveinnpakkingen :-) Jeg lager julekort om kveldene, men nå tror jeg jammen jeg må bruke en natt eller to også sånn helt i innspurten...

Heidi sa...

Så lekre gaveposer!
Nydelig pyntet alle sammen:)
Ha en fortsatt fin dag Mona, klem:)

Wenche sa...

WOOOW..Så utrolig nydelige gaveposer, Mona!!! Lekkert dekorert. Heldige desom får disse :D
Klemmer, Wenche :0)

Hege sa...

For noen vakre gaveposer!!!! Synes det er helt greit at du bruker de fargene jeg da. Resultatet er jo bare nydelig!
Jeg har ikke laget ett eneste julekort jeg... Det er verre... Det blir ingen hjemmelagde julekort i år heller- er heldig hvis jeg får ferdig de 2 kalenderne jeg skal gi bort til jul...

Vi snakkes en dag Mona! Til da får du kose deg med førjulsdagene og ikke stresse!

Klem Hege

Jorill sa...

Ååååh for noen nydelige gaveposer!!
Heldige de som får en slik - gaveposen er jo en flott gave i seg selv.

En fin kveld videre til deg :0)