torsdag 30. desember 2010

En vinterLO og godt nyttår!!!


Det blir da tid til litt scrapping i jula.
Her har jeg lagd en vinterLO av Guro. Som dere har sett i innlegget
under tok jeg masse bilder av Guro ute i kulda en dag i jula.
Jeg elsker å scrappe vinterbilder, bare synd jeg ikke har noen barn som leker i snøen
lenger:)

I morgen er det nyttårsaften, og vi vandrer inn i et nytt år.
Jeg vil ønske alle dere som er innom bloggen min et riktig
godt og kreativt nytt år. Gleder meg til å se masse nye LOer og kort i
året som kommer.
Så ha en fin nyttårsaften alle sammen og feir med måte!













14 kommentarer:

Filharmonica sa...

Flott bilder av Guro, og nydelig LO :-))
Riktig godt nytt år Mona!

Hobbykroken sa...

Like fin som alltid!

Godt nytt år.

Ann Kristin

Hege sa...

Lekker som vanlig! Kos deg på årets siste dag du også, Mona!

Vi ses...

Klem Hege

Hilde sa...

Nydelig!! Sarte farger og nydelige bilder!

Godt nyttår til deg også!!

Inger sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Inger sa...

Kjempelekker,. og artig at du fikk med snømennene på den:))

Vibeke sa...

Hei Mona:)

Guro er så vakker!! Nydelige bilder!! Og som vanlig så har jo du puttet bildene på en slående pen LO!!:) Utrolig lekkert!!:)

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene du har lagt igjen i bloggen min i løpet av året - jeg setter så utrolig stor pris på det!! Og ikke minst: Tusen tusen takk for all den inspirasjonen som alltid finnes i bloggen din!! Du er en utrolig dyktig scrapper - og til inspirasjon for sååå mange:):)

Håper du får en fin kveld - og jeg vil ønske deg et riktig godt nytt år:):)

RitaK sa...

Nydelige bilder av ei pen jente, og fin LO som vanlig Mona! Ønsker deg et godt nytt scrappe-år :-)

jannes hobbykrok sa...

Så vanvittig lekker!Flott jente,flott LO!
Klem,Janne

Marianne H sa...

Noe så lekkert!
Godt nytt og kreativt år til deg:-D

Elisabeth Helland sa...

den flotte jenta deres er jo bare et yndet scrappeobjekt, uten tvil, meeeen, du er nå rimelig rå til å få frem følelsen av bildene... her kjenner man nesten kulde-kjyset når man ser på LO'en og detaljene er jo til å spise opp....nydelige snømanner.....me like alot..
ha et superdupert nytt år, gleder meg til å se hva du skal trylle frem i det nye....
klem

Lula sa...

Nyydelig og dus Lo som oser av vinerlig stemning! Du får be barna dine hoppe uti snøen og leke seg hihi. Det er såå moro! Jeg er jo verre enn unga mine på det området..hehe

Ønsker deg en flott nyttårsaften og et godt nyttår:))

Klem

Pinklady 68 sa...

En nydelig LO av din datter, Mona!
Lekkert i duse fine farger og pynt...flotte vinterbilder av Guro også:-)
Kjempefin fotoserie i forrige innlegg!!
Godt nytt år!!
Klem Laila.

May Britt sa...

flott jente og nydelig laget LO!!

Ønsker deg et godt nytt kreativt år.
Gleder meg til å se alle dine nye prosjekter i året som kommer.

2011 klem fra Maya