torsdag 21. november 2013

Gaveposer


Jeg har pyntet noen gråposer som jeg har tenkt å bruke som gaveposer til jul . Koselig å bruke disse som pakker istedenfor gavepapir.....iallefall til småting :) Så noen av disse skal nok ligge under juletreet i år.
Ååååå , så koselig det er å holde på med sånne små juleforberedelsepuslerier :) :)



Posene er påfør lette strøk med gesso , og ellers har jeg brukt kakeservietter, hyssing og vintagebilder. De utstansede snøstjernene er påført snowpaint for å få et litt mer vinterlig preg.




10 kommentarer:

Karina Bunkenborg sa...

Hvor er de bare smukke. Dejlig julestemning!

Meretekj sa...

Kjempelekre!
Klem, Merete

Marianne H sa...

Bærre lekkert!! Klem

RitaK sa...

Lurer på om det blir en sånn pose under mitt juletre jeg.... I hvert fall var de veldig fiiine :-)

Mette sa...

Fiiine poser:) Slike har jeg laget også, morsomme å lage og veldig dekorative:)

Klem Mette

Elin sa...

Flotte poser, også så delikat med hvit på kraft farger <3 Blir nok mange glade pakke-mottagere i år ;)

Beate sa...

Utrolig lekre juleposer!

Kort og Søm sa...

Veldig fine gaveposer du har laget :)
Hilsen Fredrikke

Scrappelise sa...

Flott idè å bruke til smågaver!Du har gjort de så lekre så posen er en gave i seg sjøl. Du må ha ei riktig god helg og lykke til på markedet!

Nita's verden sa...

utrolige fine poser.
så enkelt og likevel så nydelige <3 klem nita