søndag 14. juli 2013

God søndag!

Kanskje på tide med en liten bloggoppdatering herfra . Det blir lite scrappesysler om dagen , men noen kort har jeg da lagd i det siste . Dette er et bestillingskort som er laget til en 50 år gammel sprek dame :)

Håper dere alle har en strålende sommer med masse kos og hygge ! Jeg for min del er ferdig med ferien for i år og har begynt å jobbe igjen , men med 1 uke i Italia og 2 uker i Tyrkia er batteriene fulladet . Koselig å være på jobb igjen også :):)








8 kommentarer:

Meretekj sa...

Utrolig vakkert kort du har laget.
Liker så godt stilen din.
Klem, Merete

Heidi sa...

Nydelig kort.
Fine duse farger og nydelig pyntet.

Klem Heidi:)

Mette sa...

Nyyydelig kort og takk for herlig inspirasjon:)

Klem Mette

RitaK sa...

Så flott at du har kost deg og fått ladet batteriene i ferien din, og koser deg selv om du har begynt å jobbe igjen. Nyyydelig og sommerlig kort Mona, rett og slett vakkert :-)

nergele's puslerier sa...

Godt du er full-ladet og klar til ny dyst,heldig du som har hatt så mye fine opplevelser..

Og korta dine taler for seg selv så de kommenterer jeg ikke...

feriemodus hilsen fra "rallypaula"

Sivic sa...

Nydelig kort du har laget til 50 åringen!!
Høres ut som du har kost deg i ferien,herlig med opplada batterier :)
Klem

Unknown sa...

Nydelig kort!!!
Jeg liker så godt slike duse farger :-) selv om det ikke alltid synes på mine kort - hihihi

God uke til deg

Klem

Hilde sa...

Nydelig kort!! vakre farger og til inspirasjon for meg :-)