fredag 24. august 2012

Hei, hei :):)


Jeg blir visst aldri ferdig med konfirmasjonskort jeg.....det strømmer på med bestillinger, og det er jo gøy :)
Dette har jeg laget på bestilling til ei dansejente som skal konfirmere seg nå i høst.
En matavfallspose pyntet slik som jeg liker det, med litt gesso, noteark, blonder og blomster. De nydelige journalingene er fra Prima!









God fredag til dere alle og en riktig god helg.....regn eller ikke:):) Nå er jeg klar for en skikkelig langdag på jobben, og jeg skal kose meg. Og i kveld har jeg planer om å få begynt på Skappel genseren til Guro:)
Også skal jeg nyte helgen!

12 kommentarer:

Hege sa...

Dette var som vanlig aldeles nydelig, Mona!!!! Håper helgen din blir fin - selv om du skal jobbe mye!

Koselig å være på treff med deg i går!

Klem, Hege:)

Vibeke sa...

Nydelig!! Elsker shabbystilen din:):)

Ha en fin dag på jobb:)

Synnøve sa...

Berre lekkert:)) Eeeelsker stilen din! God helg og klem

Rita sa...

Nydelig kort :) Hærlige duse farger :) Perfekt! :)

Veronique sa...

Kjempe lekkert og god helg til deg :)

Aquarell sa...

Å, dette var jo bare nydelig!
Kjempefine farger! :)

mette sa...

Aldeles nydelig konfirmasjonskort. Som alltid er det helt fantastiskt vakkert ned til hver minste detalj. Så gjennomført og lekkert.

Me like alot

Ha ei fin helg

Luce sa...

Nydelig!
Ha en flott helg :o)

RitaK sa...

Nok et vakkert kort Mona :-) Disse journalling tagsene fra Prima er bare råfine (og arkene også!) God helg til deg og dine ;-)

Ann Kristin sa...

Helt nyydelig :) Du er råå på shabbystilen :)

Mette sa...

Vakkert og delikat kort!! Nydelige disse journaling kortene....jeg har også en pakke liggende på vent...:)

Klem Mette

Hilde sa...

Vakkert!! Bare vakkert!! *dåne*