onsdag 18. mai 2011



VESKEKORT MED OSTEKLUTSLØYFE:)

Denne veska skal gis bort til en konfirmant neste helg.....laget
på bestilling av mamman og pappan hennes:)









Vi har en strålende dag på Raufoss i dag med vel overstått 17. mai feiring.
Men dette blir nok en litt vedmodig dag for meg.
Jeg skal jobbe min siste dag på Happy Hobby i dag, og det er veldig
trist. Men som sikkert mange av dere vet så tar Papirpikene over butikken
og jeg ønsker dem all lykke til på ferden:)
Dette blir spennende Hilde og Rita.
Lykke, lykke til!!


9 kommentarer:

Mette sa...

Nydelig veskekort!! Stilig med osteklutsløyfe!

Ja, det blir veldig rart og vemodig at du ikke skal jobbe på Happy Hobby lenger, men jeg håper jo at vi kan treffes av og til for det Mona! Ønsker deg lykke til videre og håper du finner noe du vil trives med!

Stor og varm klem fra meg:)

Jorunn sa...

Oj, så nydelig veske! Flotte farger og nydelig osteklutsløyfe. Likte godt blonden med knapper på :-)

RitaK sa...

Tusen takk! Ja, jeg synes også det er leit Mona, men håper alt ordner seg til det beste for deg og at du titter innom oss hos Papirpikene. Du er hjertelig velkommen :-)

Marianne H sa...

Heldige konfirmant sier jeg!
Ha en fin dag:-D

Hege sa...

Nydelig veske, Mona!!! Lekkert med osteklut-sløyfa!

Jeg legger meg til i rekken over alle som synes det er både trist og vemodig at du ikke blir å finne bak disken på Happy Hobby lenger! Jeg håper vi treffes allikevel- og lykke til videre!!!!

Mange varme klemmer fra Hege

Vibeke sa...

ÅÅÅÅ - så lekkert med den sløyfen!!:)
Dette var virkelig flott, Mona:)

Papirdilla sa...

Her er den nydelige veska di, ja! Det var jo denne jeg ble så inspirert av, Mona:)

Ja, det er skikkelig vemodig å tenke på at det var din siste dag på HH i dag. Allikevel kan det jo bli starten på noe nytt, like bra eller enda bedre for deg. En vet aldri:) Ønsker deg i alle fall lykke til med hva det enn måtte bli. Og vi treffes sikkert på Eventyrhuset av og til.
Ha en fin kveld:)
Klem, Hanne

aina sa...

Så utrolig lekkert!! Jeg digger!! :-)

Scrappelise sa...

Innom en snartur for å si at jeg regner med å møte deg av og til på treff heretter. De gangene du ikke var med var du alltid etterspurt,det blir litt rart for oss kundene også. Ønsker deg alt godt og lykke til med andre oppgaver Mona! Klem Anne Lise