fredag 29. mai 2009

Scrapping the music sang # 11

Fredag, solskinn og langhelg!!!
Hvis de holder det de lover er det spådd knallvær her i helga - herlig.
Jeg skal jobbe i morra, men det er jo bare noen få timer og bare kos. Ellers i helga skal vi bare slappe av hjemme. Andreas skal i barne
dåp sammen med kjæresten sin, men ellers blir det still og rolig her tenker jeg.
Guro kommer hjem fra leirskole i kveld, skal bli spennende å høre om alt de har sett og opplevd.



Jeg har kastet meg på scrapping the music bølgen, sangen denne gang var "En solskinnsdag" med Postgirobygget.
Og det er vel ingen tvil om at disse jentene syns det er fint å leve når de får boltre seg i bassenget i hagen.




Viser dere også en LO som jeg hadde med i skisseomania på scrapping.no denne uka.
Denne skal i dansealbumet til G
uro.....fine jenter, ikke sant?



Ønsker dere en flott pinsehelg....kos dere!!!


5 kommentarer:

Ellen Karin sa...

Hei Mona!
Så morsomt at du slenger deg med på utfordringene våre også. Du får prøve å påvirke Hilde litt også. :)
En kjempefin LO du har laget, og det var så lekkert med lyseblått og kraft.
Og danseLO'en var jo også innmarig tøff.

Kanskje vi treffes snart - du får slenge deg med på Mjøstreffet her på Hamar hvis du ikke allerede har meldt deg på. :)

May-Britt sa...

Så flotte LO´er du har laget.
Nydelige bilder og detaljer;-)
Ønsker deg ei god helg!!!!

Vibeke sa...

Herlig at du blir med på STM bølgen - det er en morsom bølge:)
KjempeflottLo du har laget:)

God pinse til deg og dine:)

Scrappelise sa...

Det ble noen LOer lell ser je og nydelige er de! Ha en riktig fin helg da!

Vibeke sa...

Hei igjen Mona:)

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min!!:)
De små alfabetene er fra My Little Shoe Box - og finnes i så mange kule farger - jeg digger dem. Du finner dem bla. her:
http://www.papirloftet.no/catalog/advanced_search_result.php?keywords=my%20little%20shoe%20box&sort=2a&page=2&osCsid=4e1aca71aa1909776661f72b22882657

Ønsker deg en flott 2 pinsedag:)