torsdag 12. januar 2017

Til en spesiell venn ( DT bidrag Pion Design )


Jeg blir like henrykt og begeistret hver gang jeg får de nyeste mønsterpapirene fra Pion Design ,  og denne gangen var ikke noe unntak. Disse papirene er LEKRE!!!
Jeg elsker de sarte og nydelige fargene, og denne gangen måtte jeg bare lage et lollipopkort. Blir egentlig aldri lei dem tror jeg:):)
Dette er en smule eksklusivt da jeg har brukt en veldig gammel blondebrikke under motivet her, så dette kortet må gå til en spesiell utvalgt som setter stor pris på slikt:)














5 kommentarer:

Heidi sa...

Meget vakkert får en si, er jo som en drøm denne.
Nydelige papirer.
Klem Heidi:)

Hanne sa...

Nydeligt kort :-)

Veronique sa...

Så lekkert, Mona :) Du imponerer like mye som vanlig :)

Wenche sa...

Så nydelig lillipopkort. Helt fantastisk flott. Hvilken type hyssing har du brukt? Den du viser på bildet sammen med kortet.

Lisa sa...

Utrolig fint lollipop kort.
Må bare spørre jeg - bruker du dies når du lager disse korta? Hvis ja, hvilken?
Jeg forhørte meg på Bikuben for evigheter siden og da fikk jeg som svar at man bretter selv (da de skal være lange) ... Prøvde, men ble absolutt ikke pent, så jeg la hele prosjektet i glemmeskuffen - men når jeg ser ditt vakre kort så vet jeg at jeg bare MÅ prøve meg på dette. Takk for inspirasjon :-) God helg