søndag 11. oktober 2015

Nye favorittark og en ny dille :):):) ( DT bidrag Pion Design )


En fantastisk treffhelg er over og jeg har bare kooooost meg....masse :):):) Totentreff er best!!!
Herlige folk og masse skravlings og kos . Har fått lagd endel også . Og min nye dille er definitivt å "leke" med ispinner . Her i form av å lage pinnejuletre . Ispinnene er malt med matt akrylmaling og stemplet oppå . Stemplene er de nyeste fra Ett Trykk og de nydelige arkene er fra Pion Design .
Moro , moro og nå gleder jeg meg bare til "pinnekosedag" med de beste hihi :):)










5 kommentarer:

RitaK sa...

Fantastisk kreativt med pinnejuletrær Mona, og dette kortet er bare såååå fiiiint :-) Gleder meg til mere lek med pinner :-) :-)








Veronique sa...

Stilig Mona :)

Jeg tror jeg må skaffe meg ispinner ;)

Inger Harding sa...

Woww du er virkelig sååå kreativ!!
Kjempestilig!
Kommer kanskje til å "stjele" denne ideen i en aller annen versjon . . :)
Ha en kreativ ny uke ☺
~Inger

Mette sa...

Takk for en kjempekoselig helg, vi er gode på å kose oss ♥ Herlig og lekkert pinnetre julekort :)Jeg gleder meg stort til kreativ ispinnedag med dere to ♥ Må bare si hadet hadet ;)

Cathrine Sandvik sa...

Såååååå kult Mona!