onsdag 29. april 2015

Babyshower


I dag har jeg litt inspirasjon til Babyshower å vise dere som jeg lagde til Ett Trykk sitt aprilnummer .
Babyshower er jo noe som blir mer og mer populært , og er en koselig "greie" å stelle i stand for den vordende mor :) Skulle jammen ønske det hadde vært noe slik da jeg skulle bli mamma :):)




                      Et hjemmelaget kort er alltid koselig å gi bort sammen med gaven .


 Disse dekorerte sugerørene passer både til dekor på pakken og som sugerør i velkomst"drinken" .                 


                                             En rosett til den blivende mor .


4 kommentarer:

Mette sa...

Vakkert, yndig og søtt:) Heldig den som får dette..sukk :)

hjertetunet sa...

Så nydelig Mona :)

Hege sa...

Så utrolig nydelig, Mona! Skikkelig dånefaktor!

Diger klæm!

Veronique sa...

Kjempe lekkert, Mona :)

Jeg har fått forespørsel om å lage et kort til babyshower, og nå har du gitt meg inspirasjon med kortet ditt :)

Tusen takk!

Veronique