søndag 16. november 2014

Mine julekort i Julehilsen 2014


Julekortene jeg skulle bidra med i årets Julehilsen hadde fargetema hvit, noe som passer meg bra da jeg er veldig glad i den sarte og shabby stilen :)

Her er de 3 kortene som jeg bidro med

Det første kortet mitt er laget på en papirpose som er malt i kantene med gesso. Stempelet er embosset og jeg har også embosset med frantage her og der. Ellers er det jo selvfølgelig brukt blonder, hyssing og annen pynt jeg liker å ha på kortene mine. Også digger jeg de personlige knappene mine kjøpt på nett:):)



Det andre kortet er laget på en stor tag. Denne er også malt med gesso og pyntet med blonder.
Snøstjernene er malt med gesso men det er det ikke sikkert dere ser så godt.



Det tredje julekortet er stooort, laget på en stor papirpose som også har fått en omgang med gesso.
Klippet ut vimpler av forskjellig mønsterark og her er det jo selvfølgelig også brukt blonder.




                           Tusen takk for at du titter innom bloggen min :):)

4 kommentarer:

Frk. Bogstad sa...

Du e best på gesso, blonder og ord :)
Kjempeflotte alle tre.
Og dei knappane med namnet ditt på e verkeleg fine :)

RitaK sa...

Superflotte bidrag i skikkelig Mona-stil dette :-)

Mette sa...

Nydelige alle tre kortene Mona :)

Ha en fin uke :)

Klem Mette

Dortesjs sa...

super smukt og lækkert lavet alle kort