mandag 25. august 2014

Kjærlighet i luften :)

Sesongen for bryllup er enda ikke over , og jeg har fått æren av å lage nok et bryllupskort til et par som blir mann og kone om ikke så mange dagene .
Kortet er laget på en "matpakkepose" kjøpt på Kremmerhuset. Jeg har kuttet den litt så den ikke ble så stor. Dekorert den med gamle noteark og malt alt med gesso. Deretter er visst nesten hele posen dekket med blonder :):). Hjertet er først merket opp med hyssing og deretter pyntet med knapper .








Nå håper jeg at jeg virkelig får ånden over meg og kan tilbringe flere timer på scrapperommet mitt . Det har vært labert med oppdateringer i sommer , men regner med at høsten og vinteren gir meg mer overskudd til kreative sysler .


3 kommentarer:

Hos Egebjerg sa...

Et fantastisk smukt bryllups kort.
jeg er bare vild med den.
Klem Leila

Marianne H sa...

Åhhh, det er et nydelig bryllupskort, Mona. Klem :-)

RitaK sa...

Fantastisk lekkert Mona :-)