torsdag 12. desember 2013

Pakkepynt :):)


12 desember i dag og  vi åpner en ny luke i kalenderen vår hos Ett Trykk. Dette er mitt bidrag i dagens luke.....pynt til å ha på julegavene.
Dette bidraget er inspirert av gjenbruk og jeg har brukt diverse som jeg har spart på. Sugerørene er også brukt og spart på etter et selskap. De forskjellige båndene og hyssingen er også spart på fra pakker jeg har fått.






Ta gjerne turen innom bloggen vår og se hva de andre Ett Trykk jentene har laget også :):)

Også må jeg bare rope ut at i morgen reiser jeg til London sammen med Guro på julekosetur juhuuuuu!!!!!
Gleder meg voldsomt:)

 

1 kommentar:

Hege sa...

Så kreativ og stilig pakkepynt, Mona! Tenker det var mange fine pakker under treet ditt i år! Jeg vet at det var- jeg fikk nemlig en aldeles nydelig pakke av deg! Og den var nydelig på både ut- og innsiden!!!!!!!!

Ha en fortsatt fin romjul, og håper du får en trivelig nyttårshelg!!!

Diger klæm :)