tirsdag 15. mai 2012

Tantes prinsesse


Mitt tirsdags inspirasjonsbidrag hos Papirpikenes verden er en LO av verdens søteste Lea. Hun er Cathrines tantebarn, 3år og utrolig søt:):) Jeg er så heldig å få lånt noen bilder av henne ( moro å scrappe små barn igjen )
Ideen med kanppene her har jeg lånt av deg Hilde :):)

                                               













Det meste av materialene jeg har brukt her får du kjøpt hos Papirpikene.

Ha en fin tirsdag og en strålende kommende 17 maifeiring:)

4 kommentarer:

marit sa...

Lekker! Veldig tøfft med en røffe blå fargen mot det søte og sarte. Sirklene rundt bokstavene gjorde sitt!
Ha ei fin uke!

Hege sa...

Sååå nydelig LO, og ikke minst den lille prinsessa! Ikke noe rart dette er tantes gromjinte!! Synes alle knappene på blonden var kjempestilig, Mona!

Klem, Hege:)

nergele's puslerier sa...

Hva er det du ikke får til,du er så kreativ og flink med form og farger sammen...
Takk for hilsener i bloggen min og god 17.mai fest til deg også..

Vibeke sa...

Så herlig denne var Mona!! Masse flotte detaljer man kan kikke på!! Kul bruk av knapper:)

Håoer du og dine får en fin helg:)