torsdag 23. juni 2011

SOMMERJENTE



Ja, Guro er ei skikkelig sommerjente.....meeen hvor blir sommeren av?
Heldigvis reiser vi til sydover om ikke altfor lenge.
1 uke på Rhodos skal bli deilig:):)

Dette bildet av Guro er tatt i fjor sommer og er absolutt et av mine favorittbilder.
Jeg har scrappet rett på et gammelt noteark, pyntet med blonder,
blomster og bånd. Den lille flaska er fra Tim Holtz.....puttet
en liten blondebit oppi.












Jeg ønsker dere alle en hyggelig St.Hans Aften.
Kos dere!



14 kommentarer:

Catrine sa...

Nydelig!
Romantisk, søt og sommerlig! :)
God St.Hans! :)

nedergaard ( Lissy ) sa...

Hvor er det smukt... super lækre detaljer og så flot med blonder

klemmm

Hege sa...

Jeg VISSTE at det skulle komme en d*itlekker LO fra deg da jeg så bildet av Guro!!! Fantastisk vakker, Mona! Elsker bruken av blonder på LO'ene dine! Flinking!!!

Jeg venter også på sommeren, men det ser ut som vi må reise bort for å få snev av sol! Heldigvis er ferieplanene i boks- det er bare å vente på at dagene skal gå....

Ha en fin kveld, Mona!!

Klem Hege

mette sa...

Aldeles nyyyydelig. Både jenta og lo'en. Romantisk og vakker!

Bettina L. sa...

Dette var bare utrolig vakkert. Elsker alle de lekre detaljene med blant annet blomster og blonder;) Ha en fortsatt fin sthans kveld:) Klem Bettina

nergele's puslerier sa...

Kjempesøtt og romantisk lo,smart dette med å sette bildet rett på notearket...
Uansett vær så håper jeg du koser deg og att ferien blir vellykket..

Klem fra Hilde Johanne

Marianne H sa...

Åhhhh, så nydelig. Også med sydama, den er fin den.
Ha en fin dag:-D

♥Gry sa...

Så elegant og lekker!
Me like!!
Nydelig LO.

Klem

Lambi sa...

Nydelig bilde og lekker LO! Slott med alle blondene og stilig med flasken med navn på og blonde inni! Ha en god helg! Klem

Mette sa...

Er det mulig...noe så flott!!!! Denne er LO føyer seg inn i rekken av det vakreste jeg har sett!!!!!! Bare helt vilt med all den flotte pynten!

Ja hvor blir det av sommeren?, kunne gjerne tenke meg mindre regn og mere sol. Vi får krysse fingrene og håpe finværet kommer snart!

Ha ei fin helg:)

Klem

Anne Bente sa...

Åhhhhh du milde hvor er det smuk, bare elsker alt ved det, de skønne detaljer og smukke billede.

klemmmmm

*marion* sa...

rett å slett nydelig alså =)

Kristine og Elisabeth sa...

Veldig fin LO!
Og fint bilde av Guro :)
Hilsen Kristine

STI sa...

Vidunderligt smukt og romantisk :)