lørdag 14. mai 2011

Flere kort:)

Egentlig blir jeg litt overrasket over meg selv....tror nemlig
jeg har fått litt dilla på å lage kort. Er ikke lenge siden jeg helst ikke
ville lage kort, men nå går det unna:):)
Moro er det!

Her kommer det et lite bilderas av et bryllupskort og et konfirmasjonskort.
Begge laget på gråposer som er brettet sånn at det får et lokk
hvor pynten sitter. Inni er det plass til en liten hilsen.
Har brukt masse blonder, blomster og sverting....da liker jeg meg:)















Ha en strålende lørdag alle sammen!


13 kommentarer:

Trine sa...

Å så nydelige kort!

God helg til deg:)
Klem.

Scrappelise sa...

For noen nydelig posekort Mona! Det er skikkelig lekkert med noteark og tekstark som du bruker! Ha ei riktig god helg og en fin 17 mai! Klem - Anne Lise

Hege sa...

Utrolig nydelige posekort, Mona!!!Du har en vanvittig god sans for farger og pynt! Det er alltid lekkert fra øverst til nederst!!! Synes du skal fortsette å lage kort, jeg!!!

God helg!

Klem Hege

Papirdilla sa...

Nydelige, Mona! Rålekre rett og slett. Kommer snart noen hjerter og litt diverse til deg:))
Ha en fin lørdag!
Klem,
Hanne

nergele's puslerier sa...

Ja,jeg har jo tjuvsett på de og sagt hva jeg mener - og du er og blir FLINK..

God helg

Marianne H sa...

Åhhh så lekkert. Dette er du virkelig helt rå på. Kan godt ha bruk for et kurs.
Ha en fin helg og god 17.mai :-D

Hilde sa...

Nydelige kort Mona!! Dette har du skikkelig dreisen på! Og som du sier , det er ikke lenge siden du ikke ville høre snakk om å lage kort!

Du kan trygt fortsette med dette!! for kortene dine er helt unike og nydelige!

Klem fra Hilde

Henrikke sa...

For noen herlige kort!! Likte spesielt godt det til brudeparet. Fargene er jo bare helt herlige og blomsterhjertet ditt er så fantastisk vakkert! :) Stor klem

Hobbykroken sa...

Kjempelekre kort, du er så flink med både kort og LO`er. Du gir meg virkelig inspirasjon!


God helg.

Klem Ann Kristin

Synnøve sa...

Så utrolige skjønne disse var!!!
Og du kan bare fortsette, for også dette er du god på;)
Herlige farger og så vakkert dekorert!
Klem

Mette sa...

Å så bra at du er bitt av basillen for da får jeg se flere flotte kreasjoner! Disse var bare helt nydelige, og du har en helt unik sans for pynting og farger!

Klem Mette

RitaK sa...

Du er helt RÅ både på kort og LO'er, så bare stå på Mona :-) Absolutt nydelig med masse blonder og blomster på kort også!

Bente sa...

SÅ utrolig vakre kort du har laget:) Også kortene i ditt forrige innlegg er fantastisk vakre. DU er helt RÅ på både kort og LO`er:) Jeg har liftet det ene kortet ditt i forrige innlegg:))) Legger det ut senere ikveld, skal i konfirmasjon idag:)))Og du,du inspirerer meg så masse med dine fantastiske kreasjoner:) Klem fra Bente