fredag 1. april 2011

Ei lita barneveske

Andreas er "onkel" til lille Lea som fyller 2 år.
Dette veskekortet skal hun få til bursdagen sin som skal feires i morgen.
Istedet for å pynte dette med blomster og sløyfer valgte jeg å
klippe ut denne søte jenta fra et primaark + blomstene.
det passer bedre til ei lita jente syns jeg. Jeg har
også pyntet litt med glitterlim.
Jeg ville også ha med navnet og alderen.
Inni har jeg stemplet gratulerer og der kan de også skrive
en liten hilsen.

Gratulerer med dagen som kommer Lea:):)










Tusen, tusen takk for alle snille og koselige kommentarer
dere gir meg her inne.
Jeg setter stor pris på hver eneste en.

Ønsker alle en strålende helg!!

10 kommentarer:

Vibeke sa...

En nydelig veske til ei heldig jente.
Denne var skikkelig flott, Mona:)

God helg:)

Bellaidea sa...

This is so cute!
Regards.\http://bellaideascrapology.blogspot.com/

Mette sa...

Åååå så søt denne var Mona!! Skikkelig fint med den lille jenta foran!

Klem Mette

Papirdilla sa...

Super"gossin", Mona! Lekkert til tusen. Tror du har fått veskedilla;)
Klem,
Hanne

Hege sa...

Dette var bare utrolig søtt, Mona!!! Helt enig i at pynten på denne veska passer kjempegodt til ei lita (men også litt stor) jente på 2 år!!!

Tror også du har fått veskedilla??? Men det er en helt grei og real dille å få det altså...

Klem Hege

RitaK sa...

Den var skikkelig søt, morsom idè :-) God helg Mona :-)

Nina Macaulay sa...

ååh så nydelig denne lille vesken var!
Lille Lea kommer nok til å ELSKE den :O)
Flott pyntet, men nydelig design papir.
God helg!
Klem Nina x

bentes blogg sa...

Kjempefin veske. Tenker lille Lea kommer til å elske denne.
Jeg kunne tenke meg malen til denne vesken jeg. Er det mulig å få den tror du?

aina sa...

nei og nei så kjempeskjønn!! Ha en flott kveld :-)

Catrine sa...

Så utrolig søt veske!
Perfekt til en liten 2-åring!