torsdag 22. juli 2010

VÅR SOMMER

Månedens inspirator på Scrappehuset er ferie.
Jeg har funnet frem noen av mine favorittbilder fra årets ferietur, og dette
blir mitt bidrag.
Jeg er veldig takknemlig for at ungdommene lar meg få ta så
masse fine bilder....her er det minner i fleng.
Og jeg tror jeg har sagt det før........dere 2 er en perfect match:):)


Her har jeg brukt ark fra Maja Design.
Hjertekanten er punchet ut med punch fra Martha Stewart.

Blonden på siden er en gammel blusekrage, også har jeg festet
små roseknopper litt her og der.

Laget rosebukett og festet sløyfe rundt....med en liten
kjærestecharms i.


Nå håper jeg virkelig på 3 solrike dager før jeg skal begynne på jobb igjen.
Kos dere der dere er .....ferie eller ikke:)


10 kommentarer:

Synnøve sa...

Superlekkert Mona!
Masser av flotte detaljer her!
Tusen takk for linken, denne skal jeg teste ut:)
Klem

Vibeke sa...

Så lekker!! En varm og flott LO:)
Perfekt til kjærestealbumet:)
Du er heldig som har så flotte modeller:)

Moro at du blir inspirert av utfordringene vi har i Huset:)

Lilo sa...

Jättefint!!! Romantiskt och vackert!

Mette sa...

Så flotte ungdommer, et skikkelig kjærestepar!! Nydelige bilder som ble helt perfekt i sammen!
Nyt de siste feriedagene:))
Klem Mette

jannes hobbykrok sa...

Kjekk ungdom og flott LO!
Oser romantikk!
Klem,Janne

Anonym sa...

Åååå! Så nydelig, Mona!! Sååå lekker LO!!

Fortsatt god sommer!
Klemmer Ida:o)

Randi Th. sa...

Nydelig Lo av et nydelig par. Bildene bar utrolig flott!

Her har vi fått sol, endelig! Ha en riktig god helg!

-klem-

RitaK sa...

Herregud så nydelig Mona. Du er jo en skikkelig scrappemester, skulle bare ønske det hadde smittet litt over på meg også... Nyt de siste feriedagene, så ses vi vel snart :-)

Hege sa...

Kjenner at jeg går tom for superlativer når jeg skal kommentere LO'ene dine, Mona! Denne er som vanlig romantisk,nydelig, flott, det er som vanlig en haug med detaljer, nydelig fargesammensetning osv osv. Jeg vil ha kurs hos deg, jeg!!!!!!!!!

Det blir koselig å treffes igjen på HH, nyt de siste feriedagene!

Klem Hege

linn kr/sykepleier sa...

Lun og stemningsfull side.
Flotte fargevalg og vakker bildeserie. :D

Kjekt at du deltar! :D